dissabte, 30 de juny de 2012

Generació d'onades

Com que totes les illes estan envoltades de oceà i costa, no es per demés de tenir alguns scripts i textures que ens ajudin a gestionar una mica de vida en aquesta zona.



Aquí teniu un exemple de com podeu animar la zona costera de les vostres illes. Descarregar aquí . En el paquet teniu :
  • Fitxer Shore Wave 4.xml = Fitxer per importar la onada
  • Fitxers de textures per crear les onades
  • Fitxers sls = Scripts per generar la onada movent les textures
  • Fitxer onades.wav = So de l'onada

El procés a seguir és :

1.- Des del visor (per exemple Imprudence), anem al Menú Archivo | Import + Upload , i escollim el fitxer XML (Shore Wave4.xml) . Això es creara un objecte, el següent pas serà afegir-hi el moviment a les textures importades.

2.- Editem el objectes i des de la pestanya de "Contenido" afeguim un nou script i copiem el codi que trobarem en els fitxers "onades_costa.sls.txt" o "onades_ocea.sls.txt", segons els tipus de moviment que vulguem generar si mes de costa o mes de dins l'oceà.

// onades_costa.sls
default {
state_entry() {
llSetTextureAnim(ANIM_ON | SMOOTH | ROTATE | LOOP, ALL_SIDES, 1, 1, 0.0, 10.0, 0.1);
llLoopSound("onades.wav",1);
}
}
// onades_ocea.sls
default {
state_entry() {
llSetTextureAnim(ANIM_ON | SMOOTH | LOOP, ALL_SIDES, 1, 1, 0.0, 0.0, 0.1);
llLoopSound("onades.wav",1);
}
}
4.- Si volem escoltar el soroll de les onades, pugem també el fitxer onades.wav del paquet i que el codi del script ja contempla.

5.- El següent pas serà traslladar aquest objecte d'onada a dins de l'oceà .

!!! Endavant !!!